Toimitus- ja maksuehdot



Johan Oy:n konkurssipesän toimitusehdot

Maksutavat

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Jos et muuta maksutapaa, tulee sinulle automaattisesti lasku sähköpostiin, kun tilaus on lähetetty.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asia...

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia (kirjelähetykset) ja Matkahuoltoa (pakettilähetykset). Tuotteet lähetetään 5-10 seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Kirjepakettina (paksuus alle 3 cm) lähtevät toimitukset toimitetaan suoraan kotiovelle. Kesälomakaudella toimituksissa ilmenee viiveitä! Jos sinulla on kiire tilauksen kanssa, otathan yhteyttä sähköpostilla, info@johan.fi !

Minimitilaus / Toimituskulut

Johan Oy:n konkurssipesän verkkokaupassa on 20 euron minimitilausraja. Lisäksi tilauksiin lisäämme postituskulut painon mukaan. Lopulliset postituskulut näkyvät tilauksen yhteydessä.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomeen.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin parin (5) seuraavan arkipäivän aikana, tämä koskee kuitenkin nimituotteiden perusnimivalikoimaa. Erikoisnimituotteiden tilaukset lähetetään 7 päivän kuluessa. Jos sinulla on kiire tilauksen kanssa, otathan yhteyttä sähköpostilla, info@johan.fi !

Viallisen tuotteen palautus tai haluat muutoin palauttaa tuotteen

Kaikista palautuksista on aina sovittava Johan Oy:n kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta tai saapumisesta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@johan.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen.  Jos haluat palauttaa tilauksen muutoin, sinun tulee itse maksaa palautuskulut. Johan Oy ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Koska meillä on paljon tuotteita, jotka valmistamme erikoisnimellä räätälöitynä, näiden tuotteiden palautus ei ole mahdollista, jos tuotteessa ei ole vikaa.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset Valitettavasti Posti tai Matkahuolto, huolellisesta pakkaamisesta huolimatta, ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.  Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus käyttämättömille tuotteille (huom. erikoisnimituotteiden poikkeukset).

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: - Sähköpostilla osoitteesta info@johan.fi - Puhelimella numerosta 050 4076 379