Toimitus- ja maksuehdot


Maksutavat

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. 

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia sekä Matkahuoltoa. Tuotteet lähetetään 5-10 seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet toimitetaan suoraan kotiovelle. Kirjepakettina (paksuus alle 3 cm) lähtevät toimitukset toimitetaan suoraan kotiovelle. Kesälomakaudella toimituksissa ilmenee viiveitä! Jos sinulla on kiire tilauksen kanssa, otathan yhteyttä sähköpostilla, info@johan.fi !

Toimituskulut

Lopulliset postituskulut näkyvät tilauksen yhteydessä.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen ja Ruotsin alueille.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin parin (5-10) seuraavan arkipäivän aikana, tämä koskee kuitenkin nimituotteiden perusnimivalikoimaa. Erikoisnimituotteiden tilaukset lähetetään 15 päivän kuluessa. Kesälomakaudella toimituksissa ilmenee viiveitä! Jos sinulla on kiire tilauksen kanssa, otathan yhteyttä sähköpostilla, info@johan.fi !

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta tai saapumisesta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@johan.fi, tai puhelimella numerosta 010 321 6060. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

JOS HALUAT PALAUTTAA TILAAMASI TUOTTEET, SINUN TULEE OTTAA ENNEN PALAUTUSTA YHTEYTTÄ JOHAN OY:N.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti Posti tai Matkahuolto, huolellisesta pakkaamisesta huolimatta, ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin tai Matkahuollon kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@johan.fi
- Puhelimella numerosta 010 321 6060