Toimitus- ja maksuehdot



Johan Oy:n konkurssipesän toimitusehdot

Maksutavat

Johan Oy:n konkurssiverkkokaupassa maksutapana on ennakkolasku. Lasku toimitetaan sähköpostilla tilauksen saavuttua järjestelmään. Lähetämme tuotteet heti, kun olemme saaneet asiakkaalta maksukuitin sähköpostiin info@johan.fi tai kunnes näemme suorituksen tulleen. Lähettämällä kuitin maksusta nopeutat tilauksen lähetystä. 

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia (kirjelähetykset) ja Matkahuoltoa (pakettilähetykset). Tuotteet lähetetään 5-10 seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Kirjepakettina (paksuus alle 3 cm) lähtevät toimitukset toimitetaan suoraan kotiovelle. Kesälomakaudella toimituksissa ilmenee viiveitä! Jos sinulla on kiire tilauksen kanssa, otathan yhteyttä sähköpostilla, info@johan.fi !

Minimitilaus / Toimituskulut

Johan Oy:n konkurssipesän verkkokaupassa on 50 euron minimitilausraja. Lisäksi tilauksiin lisäämme postituskulut painon mukaan. Lopulliset postituskulut näkyvät tilauksen yhteydessä.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomeen.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin parin (5) seuraavan arkipäivän aikana, tämä koskee kuitenkin nimituotteiden perusnimivalikoimaa. Erikoisnimituotteiden tilaukset lähetetään 7 päivän kuluessa. Jos sinulla on kiire tilauksen kanssa, otathan yhteyttä sähköpostilla, info@johan.fi !

Viallisen tuotteen palautus tai haluat muutoin palauttaa tuotteen

Kaikista palautuksista on aina sovittava Johan Oy:n kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta tai saapumisesta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@johan.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen.  Jos haluat palauttaa tilauksen muutoin, sinun tulee itse maksaa palautuskulut. Johan Oy ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Koska meillä on paljon tuotteita, jotka valmistamme erikoisnimellä räätälöitynä, näiden tuotteiden palautus ei ole mahdollista, jos tuotteessa ei ole vikaa.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset Valitettavasti Posti tai Matkahuolto, huolellisesta pakkaamisesta huolimatta, ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.  Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus käyttämättömille tuotteille (huom. erikoisnimituotteiden poikkeukset).

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: - Sähköpostilla osoitteesta info@johan.fi - Puhelimella numerosta 040 7308175